Melodifestivalen :)

Hej kolla just på melodifestivalen :) den var bra men ville att Anton skulle vinna:/ men Robin var också bra men han låg trea på min lista xD haha ni vet David Lindgren hans poäng var 69 if you know what i mean haha men iaf imorgon ska jag till min kusin Frank för att han fyllde 4 i Torsdags :) då ska vi typ fira honom imorgon men jag kanske inte kan komma för är fortfarande sjuk :( jag hoppas iaf att jag blir friskare. Jag vill inte komma dit sjuk för då smittar jag deras lilla bebis som btw är super söt men måste gå nu men jag ser att statistiken går upp som är amazayn ! måste gå nu men skriver imorgon eller idag på kvällen hejdå // Monia :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback