Läskig :S

Jag såg just en skräck film som var ganska läskig den heter The Texas Chainsaw Massacre och den var gjord 2003 och den var skit bra jag brukar inte bli rädd för dom flesta skräckfilmerna men den här blev jag lite. Jag kan inte vänta tills den nya kommer ut det här året tror det var 1 Februari om jag minns rätt.man måste vara 15 för att se den på bio så jag får se den efter . Imorgon ska jag sova hos Matilda och vi ska se på film o så fast det blir ju idag om man tänker så. aja idag börjar jag 08:20 :( men jag slutar 13:55 ! :) yeey och matilda slutar 14:10 så jag ska vänta på henne.Ska läsa nån tråkig bok nu för vi har typ läslogg och jag har typ inte läst nånting jag kanske skriver mer när jag har läst klart så herrå // Monia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback