hejhej

hej ska sova snart tror jag lyssnar på musik nu och jag måste läsa nån ful äckel bok som vi har fått från skolan som är långtråkig. Igår var jag Matilda och hennes mamma i stan och jag o Matilda handla några saker.Sen åkte vi och bowla då var jag,Matilda och Matildas morbror på en bana och hennes morbror kom etta jag kom tvåa och Matilda kom sist haha xD sen åkte vi till Mc donalds haha och åt där och jag och Matilda typ kasta runt maten och min läsk typ läckte på bordet och då fick vi torka upp det och det var typ en kille som tappa sin ketchup på golvet hahahah.sen åkte vi till Matilda och jag sov hos henne en natt till och sen gick jag hem så aa. Sen kom mmin kompis till mig och vi typ var helt knäppa haha och senare gick hon och nu gör jag inget måste läsa snart så ja hejdå// Monia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback