vad jag har handlat idag :)

 
3 par trosor,3 par leggings,10 par strumpor och ett par vantar :)
Alo vera body butter,Nivea soft,läpp cerat från Nivea,en mascara från Lumene och hår olja
 
Och min kära nya klocka :) <3
Sen var jag och mamma på ett konditori och jag åt lime cheese cake som var SUPER GOTT! 
Jag fick också pengar av min mamma som jag ska ha på onsdag när jag och Matilda ska tilll 1D world.Just nu sitter jag hemma och gör inget särskilt ska nog kolla på film om jag orkar men igår på kvällen såg jag en jätte bra film med Christina Aguilera som heter Burlesque och den var jätte bra. Efter den filmen så typ droga jag hennes musik!! Haha men älskar hennes låt som heter Your body <3 Vi hörs senare hejdå <3 // Monia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback