Sleep over !! <3

Yeey Matilda sover över hos mig idag vi tjockar oss vi kan lägga ut en bild på allt vi äter o vi ska dygna så vi ska nog skriva mer sen om vi inte har nåt att göra haha :D Hahaha idag i affären så skulle jag o Matilda handla godis o då såg vi typ två stora lådor med massa saker för tio kr sen hittade vi typ ett töntigt klistermärke som man har på sin väska fast vi hittade bara en så vi typ drog runt allt i lådan och typ grävde och sen fick jag ett sms så jag tog upp min mobil sen svara jag på smset och då la jag ner den i min ficka (trodde jag) sen så tog jag handen i min ficka efter nån minut sen var den inte där och vi fick panik och Matilda sa att den kanske var i lådan jag ba näe vrf skulle jag lagt den där .matilda riingde min mobil men den var bara på vibration sen så hörde vi att något vibrerade ssen följde vi ljudet så hörde man från lådan sen grävde jag upp den under massa saker sen skratta vi jätte mycket hahahha det var så kul xD nu ska vi titta på film så hejdå kram// Monia o Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback