Heej <3

Hej idag och igår var jag hemma hos Matilda yeey och i lördags basta vi xD haha det var jätte kul vi basta efter det sov jag över hos safir och sen i söndags så basta vi igen.Idag var det super tråkigt i skolan och pinsamt haha jag läste upp nån artikel om lag och rätt?
Sen typ glömde jag texten som jag skulle säga :S haha men läste precis ut min bok som jag läser så aa.ska sova om en timme fast har inget att göra så ska kanske sova tidigare. Haha idag i skolan jag Matilda och Frida vi tog tio tuggummin var i munnen samtidigt och det var kul o sen spelade vi air hockey då var det typ nån kille som vi spela mot som var jätte konstig haha.Skriver mer sen eller imorgon hejdå // Monia <3 :)
P.s sry för att jag inte har bloggat på länge :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback